Sotrasambandet skal byggast som eit offentleg-privat samarbeid (OPS-prosjekt). Det betyr at eitt selskap skal bygge, finansiere og ha ansvar for drift og vedlikehald av Sotrasambandet i inntil 25 år.
Kontrakten for OPS-prosjektet blei utlyst i desember 2019. Statens vegvesen har jobba med optimalisering og reduksjon av kostnadar for prosjektet i samarbeid med entreprenørane som har lagt inn tilbod. Ved utgangen av tilbodsfristen i august var tilboda likevel noko dyrare enn det prosjektet opphaveleg var berekna å koste.
– Statens vegvesen har i tett samarbeid med entreprenørane forsøkt å finne gode løysingar for prosjektet. No kjem dei ikkje lenger. Derfor vil regjeringa no gå til Stortinget med forslag om å auka ramma til prosjektet. Dette gjer at vi får det Sotrasambandet som er planlagt inkludert drift og vedlikehald i inntil 25 år, seier samferdselsministeren.
Forslaget om auken i ramma må avgjerast i Stortinget, og vil bli fremma i samband med statsbudsjettet for 2022. Statens vegvesen kan først tildele kontrakten etter at saka er handsama i Stortinget.