Byggherrestøtte

Email
Kopier link
Del med

Vil du være med å bidra på å forme fremtidens infrastruktur nord i landet?

Byggherrestøtte, prosjekt Midtre Hålogaland

Er du klar for å bli den beste byggherrestøtten i Statens vegvesen? Vi søker deg som forstår hvor avgjørende denne rollen er for at hele maskineriet skal gå knirkefritt. Du vil ha kontor sammen med gode kollegaer i en moderne kontorrigg i Harstad som er kjent for et godt arbeidsmiljø. Her får du muligheten til å virkelig utgjøre en forskjell!

Arbeidsoppgavene består i å:

Bistå byggherreorganisasjonen med kontorstøtte, publikumshenvendelser, intern kommunikasjon, budsjettoppfølging, rapportering, fakturabehandling, møter, prosjektering/klargjøring/kontrahering for gjennomføring, oppfølging og dokumentasjon av entreprisekontrakter.

I tillegg til å være byggherrestøtte for prosjekt Midtre Hålogaland vil det kunne tilkomme oppgaver innenfor innføring og drift av Mfiles i Utbygging nord. Mfiles er et nytt samhandlingsverktøy under innføring for divisjon utbygging som skal sikre god samhandling internt og eksternt, samt motta og godkjenne dokumentasjon i vegprosjekter.

Harstadpakken | Statens vegvesen

E10 Nappstraumen–Å | Statens vegvesen

E10 Flyplasskrysset Evenes | Statens vegvesen

Kompetansekrav

  • utdanning fra høgskole med relevante fag, min. 2 år
  • for søkere med sterk og allsidig praksis fra aktuelle fagområder, eventuell etterutdanning samt gode personlige forutsetninger for stillingen, kan utdanningskravet fravikes
  • søkerne forutsettes å beherske relevante IT verktøy for kontorstøtte og med god kjennskap til Office pakken
  • søkere må inneha gyldig førerkort for motorvogn klasse B

Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi legger vekt på at du:

  • er utadvendt og god på kommunikasjon og kundebehandling
  • har gode samarbeidsevner og viser initiativ og innsatsvilje
  • arbeider like godt i team som selvstendig
  • er systematisk og nøyaktig, samt har interesse for fagområdet
  • er omgjengelig og kan bidra til et godt og hyggelig arbeidsmiljø
  • har god skriftlig og muntlig fremstilling på norsk
  • takler hektiske dager

Hvorfor skal du velge oss?

Som ansatt i Statens vegvesen blir du en del av et solid og kunnskapsdelende fagmiljø. Du påvirker samfunnsutviklingen og får bidra til fremtidens løsninger på ditt fagfelt. Vi gir deg ansvarsfulle oppgaver og du vil få utvikle deg, både faglig og personlig, i takt med samfunnets nye utfordringer. Vi tar godt i mot deg, og du blir en del av et fellesskap med godt arbeidsmiljø i hele landet.

Vi tilbyr deg også disse godene:

  • fleksitid og gode ordninger for avspasering
  • god pensjonsordning og muligheter for lån i Statens pensjonskasse
  • mulighet for trening i arbeidstida eller støtte til treningsaktivitet
  • gode muligheter for faglig påfyll

Din lønn avtales i samsvar med vår lønnspolitikk.

Krav til søknaden

Fyll ut feltene "Utdannelse" og "Arbeidserfaring" og last opp relevante vitnemål og eventuelle attester.

Positiv særbehandling

Statens vegvesen verdsetter mangfold og ønsker en inkluderende arbeidsplass. Vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke. Kvalifiserte søkere med funksjonsnedsettelse, hull i CV-en eller innvandrerbakgrunn vil få mulighet for positiv særbehandling. Les mer om positiv særbehandling på arbeidsgiverportalen.

Søkerlista er offentlig

Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette begrunnes. Hvis vi ikke kan ta ønsket ditt til følge, tar vi kontakt med deg.

Har du spørsmål om stillingen?

Kontakt leder Geir Hartz Jørgensen tlf. 90 52 40 01

Arbeidssted
Søknadsfrist
26.01.2025
Bransje
Stillingstype
Arbeidsgiver
Statens Vegvesen
Kontaktperson
Geir Hartz Jørgensen
Leder
Telefon
+47 905 24 001
Send søknad

Flere Stillinger