Eneste Sørlandsbedrift i Norgestoppen

Eneste Sørlandsbedrift i Norgestoppen

Norsk Kundebarometer ved Handelshøyskolen BI har i over 20 år målt kundetilfredshet og lojalitet blant norske forbrukere. Blant 182 målte selskaper inntar strømleverandøren LOS en veldig sterk 19. plass.

Motta nyhetsbrev fra Samferdsel & Infrastruktur

Det er femte året på rad selskapet rykker oppover på listen. Målt blant landets strømleverandører inntar Sørlandets strømleverandør en sterk 2. plass.

Norsk Kundebarometer er den største og mest seriøse målingen i sitt slag i Norge, og mer enn 9000 forbrukere har sagt sin mening i årets undersøkelse. Til sammen 182 virksomheter fra rundt 30 ulike bransjer får sin dom i undersøkelsen.

- For LOS er dette igjen en fantastisk fin tilbakemelding, og nok en honnør til våre medarbeidere som gjør en kjempejobb. Langsiktig og målrettet innsats med fokus på kundene betaler seg i form av enda flere fornøyde kunder, sier Margit Unander, direktør privatmarked i LOS.

I kundeundersøkelser som er gjennomført for strømbransjen har LOS i flere år vært i toppen av resultatlistene.
- Resultatene fra Norsk Kundebarometer bekrefter at fokus på god kundeservice, mer målrettet kommunikasjon og aktiv bruk av sosiale medier gir resultater, sier Unander.

LOS får i år en score på hele 79,2 poeng, noe som er en økning på 0,5 poeng fra fjorårets måling. Det gjør også at LOS klatrer opp fra en 24 til en 19 plass blant de 182 bedriftene som er med i undersøkelsen. LOS har dermed forbedret resultatene sine hvert av de fem siste årene.

- Vi er stolte av å være eneste Sørlandsbedrift blant de 50 bedriftene i Norge med mest fornøyde kunder. Det er utrolig at vi legger bak oss store nasjonale selskaper som Meny, XXL og SAS, smiler Unander.

BANE/17. juli 2018

Flere avganger og bedre mobildekning på Østfoldbanen

– Vi har full forståelse for pendlernes frustrasjon over overfylte tog på mange av avgangene på Østfoldbanen. Derfor har hele jernbanefamilien satt seg ned for å bedre situasjonen. Store investeringer i ny infrastruktur vil gi et betydelig forbedring i tilbudet om noen år, men vi igangsetter nå også tiltak som raskere vil bidra til å lette presset på lokaltogene og som gir et bedre tilbud i rushtiden, sier samferdselsminister Ketil Solvik-Olsen. Les hele saken

Til toppen