Hangarbrua er ei 55 meter lang og 9 meter brei gang- og sykkelbru i aluminium. Prosjektet er ein forskings- og utviklingskontrakt der Leirvik AS skal detaljprosjektere (i samarbeid med COWI), bygge, transportere og installere brua. Dette er den første brua i sitt slag (nettverksbogebru) som blir bygd i aluminium.
Kontrakten er den viktige førsteetappen i Leirvik AS si satsing på å utvikle lette og vedlikehaldsfrie brukonstruksjonar. Eit hovudmål med kontrakten er å utvikle optimale løysingar for produksjonsflyt og sveise- og materialteknologi. Det er også eit mål å vidareutvikle arbeidet med aluminiumsbruer og fremje bruken av aluminium som eit alternativt byggjemateriale i bruindustrien i Noreg.
I Noreg har det vore avgrensa erfaring med bruk av aluminium i brukonstruksjonar, og det har ikkje vorte bygd aluminiumsbruer på riks- og fylkesvegnettet sidan 1995. Hangarbrua-prosjektet vil vere eit betydeleg bidrag til etableringa av eit regelverk for prosjektering og produksjon av aluminiumsbruer i Noreg
Hangarbrua-prosjektet vil bidra til å identifisere kostnadseffektive løysingar og optimere ressursbruken. I tillegg til å bidra til kostnadsinnsparing kan Hangarbrua-prosjektet også ha ein positiv innverknad på miljøet. Ved å implementere avanserte metodar og teknologiar som reduserer ressursforbruket og avfallsmengda, vil prosjektet bidra til å redusere miljøavtrykket.
– Vi er stolte av å kunngjere kontrakten med Statens Vegvesen for levering av Hangarbrua i Trondheim, seier administrerende direktør ved Leirvik, Helge Gjøsæter.
– Dette prosjektet representerer eit betydeleg steg i den langsiktige satsinga vår på infrastruktur og dedikasjonen vår til å utvikle berekraftige og kostnadseffektive løysingar for brukonstruksjonar i aluminium.
Hangarbrua er ei 55 meter lang og 9 meter brei gang- og sykkelbru laga av aluminium. Den skal leverast til Trondheim og kryssar over jernbanen ved Leangen stasjon. Brua utgjer ei viktig del av Miljøpakken og hovudsykkelvegen frå Trondheim Aust mot sentrum.